לינקדין

  • דצמבר 2002
  • ארה״ב
  • מפתחים: Jeff Weiner
  • בעלים: תאגיד לינקדין

LinkedIn היא רשת חברתית מקוונת שנועדה ליצירת קשרים מקצועיים ועסקיים בין משתמשיה. החברה הוקמה בדצמבר 2002, כאשר אתר הרשת הושק במאי 2003 והוא בבעלות "תאגיד לינקדאין". נכון ליוני 2019 רשומים באתר כ-630 מיליון משתמשים. במאי 2011 הונפקה החברה בנאסד"ק,

מדוע כדאי לעסקים לפרסם בלינקדאין?
לינקדאין כיום היא אחת הזירות הטובות ביותר הפלטפורמה למירקור של המרקט בקהלי יעד, המבוססים על פי העיסוק המקצועי שלהם. כלומר, פרסום מודעה בלינקדאין עבור מנהלי פרויקטים למשל, תחשוף אתכם לקהל יעד רלוונטי בהרבה יותר מאשר פייסבוק. יתרון נוסף בפרסום בלינקדאין הוא האפשרות לטרגט מודעה ישירות על פי מקצועות במגוון רחב מאוד של תחומים – מה שמקנה לרשת יכולת כמעט בלעדית בפרסום של עסק לעסק
מה שמכונה בשפה במקצועית B2B
יתרה מזאת, המשתמשים כבר למדו להכיר את לינקדאין כרשת נישתית שהוקמה במטרה לייצר ערך מקצועי – לכן שיווק מסרים מקצועיים לרוב ייתפס על ידי המשתמשים כתוכן רלוונטי ולא כתוכן מיותר. החל מתחילת 2019 שודרג ממשק הפרסום בלינקדאין ובדומה לפייסבוק וגוגל מאפשר לייצר קמפיין מבוסס מטרה.

לעניינו:
איך ניתן ליצור פרסום דיגיטלי בלינקדאין?
בניית פרופיל לינקדאין אישי ועסקי
הרחבת מעגל אנשי הקשר
יצירת שיתופי פעולה עסקיים
ניהול ותפעול שוטף של העמודים
קידום ופרסום ממומן
פעילות בקבוצות רלוונטיות של המפרסם

לינקדין

  • דצמבר 2002
  • ארה״ב
  • מפתחים: Jeff Weiner
  • בעלים: תאגיד לינקדין
LinkedIn היא רשת חברתית מקוונת שנועדה ליצירת קשרים מקצועיים ועסקיים בין משתמשיה. החברה הוקמה בדצמבר 2002, כאשר אתר הרשת הושק במאי 2003 והוא בבעלות "תאגיד לינקדאין". נכון ליוני 2019 רשומים באתר כ-630 מיליון משתמשים. במאי 2011 הונפקה החברה בנאסד"ק, מדוע כדאי לעסקים לפרסם בלינקדאין? לינקדאין כיום היא אחת הזירות הטובות ביותר הפלטפורמה למירקור של המרקט בקהלי יעד, המבוססים על פי העיסוק המקצועי שלהם. כלומר, פרסום מודעה בלינקדאין עבור מנהלי פרויקטים למשל, תחשוף אתכם לקהל יעד רלוונטי בהרבה יותר מאשר פייסבוק. יתרון נוסף בפרסום בלינקדאין הוא האפשרות לטרגט מודעה ישירות על פי מקצועות במגוון רחב מאוד של תחומים – מה שמקנה לרשת יכולת כמעט בלעדית בפרסום של עסק לעסק מה שמכונה בשפה במקצועית B2B יתרה מזאת, המשתמשים כבר למדו להכיר את לינקדאין כרשת נישתית שהוקמה במטרה לייצר ערך מקצועי – לכן שיווק מסרים מקצועיים לרוב ייתפס על ידי המשתמשים כתוכן רלוונטי ולא כתוכן מיותר. החל מתחילת 2019 שודרג ממשק הפרסום בלינקדאין ובדומה לפייסבוק וגוגל מאפשר לייצר קמפיין מבוסס מטרה. לעניינו: איך ניתן ליצור פרסום דיגיטלי בלינקדאין? בניית פרופיל לינקדאין אישי ועסקי הרחבת מעגל אנשי הקשר יצירת שיתופי פעולה עסקיים ניהול ותפעול שוטף של העמודים קידום ופרסום ממומן פעילות בקבוצות רלוונטיות של המפרסם