אינסטגרם

  • 6 לאוקטובר 2010
  • סן פרנסיסקו, קליפורניה
  • מפתחים: קווין סיסטרום ומייק קריגר
  • בעלים: פייסבוק

הויקפדיה הגדירה:
אינסטגרם (באנגלית: Instagram) הוא יישום חינמי לשיתוף תמונות וסרטוני וידאו קצרים של עד דקה, כאשר כל שיתוף נקרא "פרסום" (Post), המפותח ומופעל על ידי חברה בשם זה (Instagram Inc.‎). היישום מאפשר למשתמש לצלם תמונות או סרטונים ולאחר מכן לשתף אותן ברשתות החברתיות (פייסבוק, טוויטר, פליקר, טאמבלר), בדואר אלקטרוני. וכן "לעקוב" אחרי משתמשים אחרים באמצעות הרשת החברתית של אינסטגרם, שם ניתן לצפות ולהגיב על פוסטים של אחרים. עוד מאפשר היישום הוספה של מסננים גרפיים שונים המשדרגים את חזות הפוסטים ומעניקים להם מראה שונה.
בדצמבר 2011 זכה היישום בתואר "היישום של השנה" במסגרת תחרות היישומים של אפל. החברה ומפתחיה זכו בשלל פרסים על פיתוחו של היישום.

MTM רואה אותה כרשת חברתית לשיתוף תמונות ווידאו, והחזון שלה הוא לתפוס רגעים ולשתף בהם. להבדיל מחברת האם שלה פייסבוק, אינסטגרם היא ערוץ דיגיטלי שנוצר כדי לספר סיפורים בצורה ויזואלית ומפרסמים רבים כבר הבינו את כוח הפרסום שבה. אינסטגרם דוברת שפה אוניברסלית – דימויים, ומאפשרת למשתמשים להשתתף באירועים רגעיים שבאים להנציח momentum . לכן, אין פלא שמספר המשתמשים בה גדל משמעותית: ממיליון משתמשים ב-2010 לכמליארד משתמשים פעילים בחודש
בישראל בלבד יש 1.6 מיליון משתמשים פעילים בחודש, ומיליון משתמשים פעילים ביום.
אינסטגרם פופולרית בעיקר בקרב שתי קבוצות גיל:
בני 18–24 (המכונים young millennials)
בני 25–34 (המכונים maturing millennials)
לכן, מותגים ועסקים מכל תחום שקהל היעד שלהם הוא צעירים בני 18 ועד 34 יכולים להרוויח מהפרסום באינסטגרם.
גם שיעור המעורבות באינסטגרם גבוה בהשוואה לרשתות חברתיות אחרות, ומדי יום משתמשים מעלים לרשת 95 מיליון תמונות וסרטונים ולוחצים על כפתור הלייק כ-4.2 מליארד פעמים ביום. 300 מליון יוזרים משתמשים בפיצ'ר הסטורי של אינסטגרם מדי יום.
אינסטגרם פופולרית בעיקר בקרב שתי קבוצות גיל:
בני 18–24 (המכונים young millennials)
בני 25–34 (המכונים maturing millennials)
לכן, מותגים ועסקים מכל תחום שקהל היעד שלהם הוא צעירים
טווח גילאים 14-36:
אופציות הפרסום באינסטגרם
ברוב הארצות שבהן הפרסום באינסטגרם פעיל יש שתי אפשרויות פרסום:
Promoting ads – בדומה לכפתור ה- boost post של פייסבוק, כפתור ה-promote מתחת לכל פוסט בפרופיל מאפשר לקדם את הפוסט עצמו לקהל רחב ובמהירות ולזכות את הפוסט ביותר user engagements- לייקים, ביקורים בפרופיל, תגובות ועוד.
פרסום דרך ה- Facebook Ad Manager.
היא כוללת ארבעה סוגי מודעות: תמונה, וידאו, קרוסלה וסטורי, וכמה יעדי פרסום בהם:
מעורבות בפוסט
המרות
הורדות אפליקציה
צפייה בווידאו
איסוף לידים
תיבת דואר לאינבוקס
ביקורים באתר
קטלוג מוצרים

DON’T FORGET TO SMILE

אינסטגרם

  • 6 לאוקטובר 2010
  • סן פרנסיסקו, קליפורניה
  • מפתחים: קווין סיסטרום ומייק קריגר
  • בעלים: פייסבוק

הויקפדיה הגדירה:
אינסטגרם (באנגלית: Instagram) הוא יישום חינמי לשיתוף תמונות וסרטוני וידאו קצרים של עד דקה, כאשר כל שיתוף נקרא "פרסום" (Post), המפותח ומופעל על ידי חברה בשם זה (Instagram Inc.‎). היישום מאפשר למשתמש לצלם תמונות או סרטונים ולאחר מכן לשתף אותן ברשתות החברתיות (פייסבוק, טוויטר, פליקר, טאמבלר), בדואר אלקטרוני. וכן "לעקוב" אחרי משתמשים אחרים באמצעות הרשת החברתית של אינסטגרם, שם ניתן לצפות ולהגיב על פוסטים של אחרים. עוד מאפשר היישום הוספה של מסננים גרפיים שונים המשדרגים את חזות הפוסטים ומעניקים להם מראה שונה.
בדצמבר 2011 זכה היישום בתואר "היישום של השנה" במסגרת תחרות היישומים של אפל. החברה ומפתחיה זכו בשלל פרסים על פיתוחו של היישום.

MTM רואה אותה כרשת חברתית לשיתוף תמונות ווידאו, והחזון שלה הוא לתפוס רגעים ולשתף בהם. להבדיל מחברת האם שלה פייסבוק, אינסטגרם היא ערוץ דיגיטלי שנוצר כדי לספר סיפורים בצורה ויזואלית ומפרסמים רבים כבר הבינו את כוח הפרסום שבה. אינסטגרם דוברת שפה אוניברסלית – דימויים, ומאפשרת למשתמשים להשתתף באירועים רגעיים שבאים להנציח momentum . לכן, אין פלא שמספר המשתמשים בה גדל משמעותית: ממיליון משתמשים ב-2010 לכמליארד משתמשים פעילים בחודש
בישראל בלבד יש 1.6 מיליון משתמשים פעילים בחודש, ומיליון משתמשים פעילים ביום.
אינסטגרם פופולרית בעיקר בקרב שתי קבוצות גיל:
בני 18–24 (המכונים young millennials)
בני 25–34 (המכונים maturing millennials)
לכן, מותגים ועסקים מכל תחום שקהל היעד שלהם הוא צעירים בני 18 ועד 34 יכולים להרוויח מהפרסום באינסטגרם.
גם שיעור המעורבות באינסטגרם גבוה בהשוואה לרשתות חברתיות אחרות, ומדי יום משתמשים מעלים לרשת 95 מיליון תמונות וסרטונים ולוחצים על כפתור הלייק כ-4.2 מליארד פעמים ביום. 300 מליון יוזרים משתמשים בפיצ'ר הסטורי של אינסטגרם מדי יום.
אינסטגרם פופולרית בעיקר בקרב שתי קבוצות גיל:
בני 18–24 (המכונים young millennials)
בני 25–34 (המכונים maturing millennials)
לכן, מותגים ועסקים מכל תחום שקהל היעד שלהם הוא צעירים
טווח גילאים 14-36:
אופציות הפרסום באינסטגרם
ברוב הארצות שבהן הפרסום באינסטגרם פעיל יש שתי אפשרויות פרסום:
Promoting ads – בדומה לכפתור ה- boost post של פייסבוק, כפתור ה-promote מתחת לכל פוסט בפרופיל מאפשר לקדם את הפוסט עצמו לקהל רחב ובמהירות ולזכות את הפוסט ביותר user engagements- לייקים, ביקורים בפרופיל, תגובות ועוד.
פרסום דרך ה- Facebook Ad Manager.
היא כוללת ארבעה סוגי מודעות: תמונה, וידאו, קרוסלה וסטורי, וכמה יעדי פרסום בהם:
מעורבות בפוסט
המרות
הורדות אפליקציה
צפייה בווידאו
איסוף לידים
תיבת דואר לאינבוקס
ביקורים באתר
קטלוג מוצרים

DON’T FORGET TO SMILE