הויקפדיה הגדירה-אנחנו לא נגענו
חברת גוגל (באנגלית: Google LLC) היא חברת טכנולוגיה אמריקאית רב-לאומית, בבעלותה של חברת האם אלפאבית. חברת גוגל, בין השאר, מספקת שירותי חיפוש מידע ופרסום באינטרנט, רשתות חברתיות מקוונות ("גוגל+") ומערכת הפעלה אנדרואיד למכשירים ניידים וגם את דפדפן האינטרנט גוגל כרום שמהווה מותג נפרד שכולל גם את מערכת ההפעלה ללפטופים "כרום OS". חברת גוגל מפעילה מספר רב של מוצרים ושירותים ברשת האינטרנט, ועיקר הכנסותיה מגיע מפרסום ברשת, דרך שירותי הפרסום שלה – AdWords.[1]
החברה הוקמה בספטמבר 1998 על ידי לארי פייג' וסרגיי ברין, בעת שלמדו באוניברסיטת סטנפורד, והפכה לחברה ציבורית באוגוסט 2004.
הצהרת הכוונות הרשמית של החברה היא "לארגן את כלל המידע העולמי ולהופכו לנגיש ויעיל לכלל העולם".[2]
Mark the market
בחרה להגדיר אותה כמנוע החיפוש היעיל ביותר
עם מס' צילנדרים מרכזיים:
YouTube: אתר הווידאו השיתופי המוביל ברשת, אותו רכשה החברה באוקטובר 2006, בעסקת חילופי מניות בסך 1.65 מיליארד דולר.
Gmail: (ג'ימייל) מאפשר גישה בעזרת דפדפן לתיבת דואר אלקטרוני בעלת קיבולת של כ־15 ג'יגה בייט, שגדלה באופן קבוע. בנוסף ניתן להשתמש בתיבה זו באמצעות פרוטוקולי POP3 ו-IMAP, אשר נתמכים על ידי כל תוכנות הדואר האלקטרוני.
גוגל+ הרשת החברתית של גוגל המתחרה בפייסבוק ומתממשקת עם מרבית השירותים של גוגל. מאפשרות בין השאר לקיים שיחות ווידאו מרובות משתתפים, לשתף תמונות, ועוד. Google+ נסגרה ב-2 באפריל 2019, וזאת לאחר פרצות אבטחה שגרמו לדליפת פרטים של מיליוני משתמשים.[57][58] גוגל מצדה הודיעה כי גוגל+ נסגרת "עקב שימוש מועט".[59]
גוגל כרום: דפדפן מבית גוגל אשר נכתב על מנוע V8 שפותח עבורו. הדפדפן נחשב מהיר במיוחד.
גוגל מפות: מציג את מפת העולם במספר שכבות מידע, מאפשר חיפוש וניווט, וכן תצוגת צילום 360 מעלות בחלק גדול מרחובות העולם.
יומן גוגל: מאפשר ניהול יומן ברשת.
כונן גוגל: מאפשר לפתוח ולנהל בחינם מסמכים, גיליונות אלקטרוניים ומצגות באינטרנט – כתחליף לתוכנות אופיס של מיקרוסופט וכן שירות של אחסון קבצים בענן.
Blogger: מאפשר יצירת בלוג אישי.
גוגל תרגום: מאפשר תרגום מכונה המבוסס על סטטיסטיקה. השירות מיועד גם לתרגום דפי אינטרנט שלמים.
Google Earth היא תוכנה חינמית מדמה כדור גלובוס אותה קנתה גוגל מחברת keyhole. התוכנה מאפשרת לצפות בתצלומי לוויין של כדור הארץ, ואף ניתן להתקרב למיקום מסוים קרוב עד לרמת הרחוב בעזרת תצלומי לוויין ותצלומי אוויר רגילים. נכון ליולי 2005 היה ניתן לצפות לפרטי פרטים (דהיינו – תצלומי אוויר) רק במקומות נבחרים מעטים (צרפת, הוותיקן, הפירמידות בגיזה וכו') בעוד בשאר האזורים (תל אביב, ביירות וכו') היו תצלומי לוויין מפורטים פחות, או תצלומי אוויר מגובה רב בלבד. עם הזמן התפתחה התוכנה מאוד, כך שניתן לצפות בצילומים בעלי רזולוציה ורמת פירוט גבוהים כמעט בכל מקום בעולם. לתוכנה נוספו אפשרויות רבות: הצגת מקומות נבחרים בעולם בתלת-מימד, צפייה בתמונות שהעלו המשתמשים, גבולות מדיניים ומוניציפליים והצגת שכבות מידע על גבי המפה או תצלום הלוויין הכוללות: סמלונים של מקומות לינה, מסעדות, אתרים ארכאולוגיים, ועוד. בנוסף לגרסה הבסיסית, הניתנת חינם, ישנן שתי גרסאות מורחבות של התוכנה שהן בתשלום: Google Earth Plus, בעלת מערכת GPS, ביצועים גרפיים משופרים ויכולות הדפסה משופרות, ו-Google Earth Pro העסקית.
Picasa תוכנה לניהול תמונות במחשב ואתר. התוכנה מאפשרת יצירת אלבומים בקלות, עריכת תמונות, חיפוש תמונות במהירות והצגת תמונות בפני אנשים. התוכנה מושלמת על ידי אתר ייעודי המאפשר את אחסון התמונות והצגתן, הן ישירות באתר והן מתוך גוגל+. מדובר בתוכנה מאוד קלה ושימושית לבעלי מצלמות דיגיטליות או לאנשים שמאחסנים הרבה תמונות במחשב.
Google Play: היא חנות האפליקציות (וגם המוצרים) הרשמית של גוגל לאנדרואיד, הנכללת בתוך המכשירים, google play מתחרה בחנות האפליקציות App Store של אפל.
Google Wallet מאפשר העברת כספים ותשלום דרך האינטרנט (מחליף את Google Checkout), השירות דומה לשירות הוותיק PayPal ומתחרה בו.[60]
Google Cloud Platform חבילת שירותי ענן ומוצרים לעסקים המאפשרים להריץ יישומים, מכונות וירטואליות, אלגוריתמים ומערך מחשוב ארגוני על התשתית של גוגל.
ערוצי הפרסום המרכזיים בהם המפרסמים מתמקדים:
גוגל אדוורס (Google Adwords)
גוגל אדוורס הוא כלי לפרסום מתקדם בגוגל.
השיווק באינטרנט הוא כבר תחרותי ובלתי נתפס מבחינת כמות השחקנים שכבר במגרש וקידום אתרים הופך לכלי המרכזי להגיע לכמות לקוחות גדולה בדרך המהירה ביותר.
מקדם האתרים משתמש בביטויים מדויקים ככל הניתן על מנת לנסות ו"לדוג" גולשים המחפשים את השירות או המוצר שהמפרסם מציע.
כמעט בכל אסטרטגיית עבודה שאנחנו בונים גוגל אדוורס הוא הכלי המרכזי, המדיד והאמין ביותר איתו אנחנו מתחילים לעבוד.
כאשר מפרסמים בגוגל דנים באיזו אסטרטגיה עליהם לנהל את הפרסום כמעט תמיד השאלה שעולה היא: "האם קיים צורך לשירות/מוצר שאני מקדם או שצריך לעורר צורך בקרב קהל היעד".
בהנחה וקיים צורך וישנם חיפושים רחבים לביטויים רלוונטים פרסום בגוגל הוא הדרך הנכונה ביותר, אך במרבית הפעמים קמפיין שמכוון לתוצאה מקסימלית ישלב בתוכו גם את פייסבוק
קידום אתרים בגוגל – ממומן
כל מפרסם חייב לדעת, הלקוחות שמחפשים שירותים או מוצרים בגוגל הם לקוחות בעלי "בשלות קניה גבוהה". כלומר, מוכנים ורוצים לקבל את השירות שלכם.
תחשבו רגע על עצמכם, שאתם מחפשים משהו בגוגל, אתם כבר יודעים מה אתם רוצים.
כל מה שצריך לעשות זה להציע לכם את השירות הנכון ואתם כבר תרכשו.
זה בדיוק המקום שלנו לבחון את איכות כותבים הטקסט הנכון ובצורה הנכונה, כך שכל מה שהמחפשים שלכם יצטרכו לעשות זה לבחון נכון את מבוקשם ולהגיע אליכם .
אם המטרה שלכם היא להגיע ללקוחות מהר ולמשוך אותם לתוך בית העסק שלכם פרסום בגוגל זאת הדרך הטובה ביותר.
מכיוון שפרסום בגוגל ידוע כ מקור ללא הגבלה יש כמה דברים שחובה על המפרסם בתשומת ליבו :
שליטה על התקציב ברמה חודשית ויומית מבטיחה שהכסף יגיע ללקוחות הרלוונטים ביותר
נראות הנכס הדיגיטלי חשובה מאוד ובניה נכונה מבטיחה ציון איכות גבוה והפחתה בעלות לקליק
האתר עצמו! מידת השייכות של דף הנחיתה משפיע מאוד על ציון האיכות והעלות לקליק
בחירה נכונה של ביטויים ושלילת ביטויים שאינם מתאימים עוזרים לחסוך בכאב ראש זמן וכסף.
לעניינו:
חיפוש ממוקד יתבצע במנוע החיפוש עם הצילנדרים הכי משומנים גוגל היא הפלטפורמה הכי משמעותית בתחום הפרסום והשיווק בשיטת הpull
בסופו של יום רק מי שבשל לרכישה או שימוש בשירות /מוצר (לקוח/ליד חם)
באמת יבצע חיפוש וסקר שוק וע"כ הבחירה היא עניין הגיוון וההיצע שיש לשוק להציע או אם לנסח זאת בפשטות :
Mark mark the market
הויקפדיה הגדירה-אנחנו לא נגענו
חברת גוגל (באנגלית: Google LLC) היא חברת טכנולוגיה אמריקאית רב-לאומית, בבעלותה של חברת האם אלפאבית. חברת גוגל, בין השאר, מספקת שירותי חיפוש מידע ופרסום באינטרנט, רשתות חברתיות מקוונות ("גוגל+") ומערכת הפעלה אנדרואיד למכשירים ניידים וגם את דפדפן האינטרנט גוגל כרום שמהווה מותג נפרד שכולל גם את מערכת ההפעלה ללפטופים "כרום OS". חברת גוגל מפעילה מספר רב של מוצרים ושירותים ברשת האינטרנט, ועיקר הכנסותיה מגיע מפרסום ברשת, דרך שירותי הפרסום שלה – AdWords.[1]
החברה הוקמה בספטמבר 1998 על ידי לארי פייג' וסרגיי ברין, בעת שלמדו באוניברסיטת סטנפורד, והפכה לחברה ציבורית באוגוסט 2004.
הצהרת הכוונות הרשמית של החברה היא "לארגן את כלל המידע העולמי ולהופכו לנגיש ויעיל לכלל העולם".[2]
Mark the market
בחרה להגדיר אותה כמנוע החיפוש היעיל ביותר
עם מס' צילנדרים מרכזיים:
YouTube: אתר הווידאו השיתופי המוביל ברשת, אותו רכשה החברה באוקטובר 2006, בעסקת חילופי מניות בסך 1.65 מיליארד דולר.
Gmail: (ג'ימייל) מאפשר גישה בעזרת דפדפן לתיבת דואר אלקטרוני בעלת קיבולת של כ־15 ג'יגה בייט, שגדלה באופן קבוע. בנוסף ניתן להשתמש בתיבה זו באמצעות פרוטוקולי POP3 ו-IMAP, אשר נתמכים על ידי כל תוכנות הדואר האלקטרוני.
גוגל+ הרשת החברתית של גוגל המתחרה בפייסבוק ומתממשקת עם מרבית השירותים של גוגל. מאפשרות בין השאר לקיים שיחות ווידאו מרובות משתתפים, לשתף תמונות, ועוד. Google+ נסגרה ב-2 באפריל 2019, וזאת לאחר פרצות אבטחה שגרמו לדליפת פרטים של מיליוני משתמשים.[57][58] גוגל מצדה הודיעה כי גוגל+ נסגרת "עקב שימוש מועט".[59]
גוגל כרום: דפדפן מבית גוגל אשר נכתב על מנוע V8 שפותח עבורו. הדפדפן נחשב מהיר במיוחד.
גוגל מפות: מציג את מפת העולם במספר שכבות מידע, מאפשר חיפוש וניווט, וכן תצוגת צילום 360 מעלות בחלק גדול מרחובות העולם.
יומן גוגל: מאפשר ניהול יומן ברשת.
כונן גוגל: מאפשר לפתוח ולנהל בחינם מסמכים, גיליונות אלקטרוניים ומצגות באינטרנט – כתחליף לתוכנות אופיס של מיקרוסופט וכן שירות של אחסון קבצים בענן.
Blogger: מאפשר יצירת בלוג אישי.
גוגל תרגום: מאפשר תרגום מכונה המבוסס על סטטיסטיקה. השירות מיועד גם לתרגום דפי אינטרנט שלמים.
Google Earth היא תוכנה חינמית מדמה כדור גלובוס אותה קנתה גוגל מחברת keyhole. התוכנה מאפשרת לצפות בתצלומי לוויין של כדור הארץ, ואף ניתן להתקרב למיקום מסוים קרוב עד לרמת הרחוב בעזרת תצלומי לוויין ותצלומי אוויר רגילים. נכון ליולי 2005 היה ניתן לצפות לפרטי פרטים (דהיינו – תצלומי אוויר) רק במקומות נבחרים מעטים (צרפת, הוותיקן, הפירמידות בגיזה וכו') בעוד בשאר האזורים (תל אביב, ביירות וכו') היו תצלומי לוויין מפורטים פחות, או תצלומי אוויר מגובה רב בלבד. עם הזמן התפתחה התוכנה מאוד, כך שניתן לצפות בצילומים בעלי רזולוציה ורמת פירוט גבוהים כמעט בכל מקום בעולם. לתוכנה נוספו אפשרויות רבות: הצגת מקומות נבחרים בעולם בתלת-מימד, צפייה בתמונות שהעלו המשתמשים, גבולות מדיניים ומוניציפליים והצגת שכבות מידע על גבי המפה או תצלום הלוויין הכוללות: סמלונים של מקומות לינה, מסעדות, אתרים ארכאולוגיים, ועוד. בנוסף לגרסה הבסיסית, הניתנת חינם, ישנן שתי גרסאות מורחבות של התוכנה שהן בתשלום: Google Earth Plus, בעלת מערכת GPS, ביצועים גרפיים משופרים ויכולות הדפסה משופרות, ו-Google Earth Pro העסקית.
Picasa תוכנה לניהול תמונות במחשב ואתר. התוכנה מאפשרת יצירת אלבומים בקלות, עריכת תמונות, חיפוש תמונות במהירות והצגת תמונות בפני אנשים. התוכנה מושלמת על ידי אתר ייעודי המאפשר את אחסון התמונות והצגתן, הן ישירות באתר והן מתוך גוגל+. מדובר בתוכנה מאוד קלה ושימושית לבעלי מצלמות דיגיטליות או לאנשים שמאחסנים הרבה תמונות במחשב.
Google Play: היא חנות האפליקציות (וגם המוצרים) הרשמית של גוגל לאנדרואיד, הנכללת בתוך המכשירים, google play מתחרה בחנות האפליקציות App Store של אפל.
Google Wallet מאפשר העברת כספים ותשלום דרך האינטרנט (מחליף את Google Checkout), השירות דומה לשירות הוותיק PayPal ומתחרה בו.[60]
Google Cloud Platform חבילת שירותי ענן ומוצרים לעסקים המאפשרים להריץ יישומים, מכונות וירטואליות, אלגוריתמים ומערך מחשוב ארגוני על התשתית של גוגל.
ערוצי הפרסום המרכזיים בהם המפרסמים מתמקדים:
גוגל אדוורס (Google Adwords)
גוגל אדוורס הוא כלי לפרסום מתקדם בגוגל.
השיווק באינטרנט הוא כבר תחרותי ובלתי נתפס מבחינת כמות השחקנים שכבר במגרש וקידום אתרים הופך לכלי המרכזי להגיע לכמות לקוחות גדולה בדרך המהירה ביותר.
מקדם האתרים משתמש בביטויים מדויקים ככל הניתן על מנת לנסות ו"לדוג" גולשים המחפשים את השירות או המוצר שהמפרסם מציע.
כמעט בכל אסטרטגיית עבודה שאנחנו בונים גוגל אדוורס הוא הכלי המרכזי, המדיד והאמין ביותר איתו אנחנו מתחילים לעבוד.
כאשר מפרסמים בגוגל דנים באיזו אסטרטגיה עליהם לנהל את הפרסום כמעט תמיד השאלה שעולה היא: "האם קיים צורך לשירות/מוצר שאני מקדם או שצריך לעורר צורך בקרב קהל היעד".
בהנחה וקיים צורך וישנם חיפושים רחבים לביטויים רלוונטים פרסום בגוגל הוא הדרך הנכונה ביותר, אך במרבית הפעמים קמפיין שמכוון לתוצאה מקסימלית ישלב בתוכו גם את פייסבוק
קידום אתרים בגוגל – ממומן
כל מפרסם חייב לדעת, הלקוחות שמחפשים שירותים או מוצרים בגוגל הם לקוחות בעלי "בשלות קניה גבוהה". כלומר, מוכנים ורוצים לקבל את השירות שלכם.
תחשבו רגע על עצמכם, שאתם מחפשים משהו בגוגל, אתם כבר יודעים מה אתם רוצים.
כל מה שצריך לעשות זה להציע לכם את השירות הנכון ואתם כבר תרכשו.
זה בדיוק המקום שלנו לבחון את איכות כותבים הטקסט הנכון ובצורה הנכונה, כך שכל מה שהמחפשים שלכם יצטרכו לעשות זה לבחון נכון את מבוקשם ולהגיע אליכם .
אם המטרה שלכם היא להגיע ללקוחות מהר ולמשוך אותם לתוך בית העסק שלכם פרסום בגוגל זאת הדרך הטובה ביותר.
מכיוון שפרסום בגוגל ידוע כ מקור ללא הגבלה יש כמה דברים שחובה על המפרסם בתשומת ליבו :
שליטה על התקציב ברמה חודשית ויומית מבטיחה שהכסף יגיע ללקוחות הרלוונטים ביותר
נראות הנכס הדיגיטלי חשובה מאוד ובניה נכונה מבטיחה ציון איכות גבוה והפחתה בעלות לקליק
האתר עצמו! מידת השייכות של דף הנחיתה משפיע מאוד על ציון האיכות והעלות לקליק
בחירה נכונה של ביטויים ושלילת ביטויים שאינם מתאימים עוזרים לחסוך בכאב ראש זמן וכסף.
לעניינו:
חיפוש ממוקד יתבצע במנוע החיפוש עם הצילנדרים הכי משומנים גוגל היא הפלטפורמה הכי משמעותית בתחום הפרסום והשיווק בשיטת הpull
בסופו של יום רק מי שבשל לרכישה או שימוש בשירות /מוצר (לקוח/ליד חם)
באמת יבצע חיפוש וסקר שוק וע"כ הבחירה היא עניין הגיוון וההיצע שיש לשוק להציע או אם לנסח זאת בפשטות :
Mark mark the market