• 24 בפברואר 2009
  • קליפורניה
  • מפתחים: יאן קום, בריאן אקטון
  • בעלים: פייסבוק

הויקפדיה הגדירה

וואטסאפ הוא יישומון ותוכנה חינמית להעברת מסרים מידיים, תמונות, מסמכים, קטעי וידאו וקול. היישום פותח על ידי חברתו וואטצאפ "WhatsApp", שהוקמה ב-24 בפברואר 2009 על ידי יאן קום ושותפו בריאן אקטון, ונמצא בבעלות חברת פייסבוק שרכשה ב-2014 את החברה תמורת 19 מיליארד דולר במזומן ובמניות. השם באנגלית
"WhatsApp" הוא משחק מילים, השם למעשה
היישום מעוצב בצורה שונה בכל מערכת הפעלה אך בכל אחת קיימים אותם המסכים: מסך לרשימת הצ'אטים (עם קבוצות או עם עמיתים בודדים), מסך להוספת "סטטוס", מסך ליצירת שיחה עם איש קשר ואפשרות לפתיחת קבוצה, לשידור מסר, לעריכת פרופיל המשתמש ולהגדרות. היישום תומך בשפות רבות, ומגרסה 2.7 הוטמעה השפה העברית ביישום. "וואטסאפ" עושה שימוש בזמן המאפשר לבדוק מתי הייתה הפעם האחרונה בה משתמש היה מחובר. בעוד שניתן לבטל מאפיין זה בכל הפלטפורמות (ביטול האפשרות מונע מלראות את חותם הזמן של משתמשים אחרים), בנוסף יש אפשרות להשתמש בסטטוס ובתמונה אישית. שימוש נרחב נעשה דרך קבוצות "וואטסאפ" שבו מספר משתמשי "וואטסאפ" (עד 256 משתמשים) משתתפים בצ'אט אחד.

לעניינו
Whatapp-B – וואצסאפ עסקי
איך ניתן לקדם את העסק באמצעות היישומון?
וואטסאפ היא אחת האפליקציות המובילות בארץ ולמי שפספס הם השיקו אפליקציה נוספת שמיועדת לבעלי עסקים ונקראת וואטסאפ ביזנס
(WhatsApp Business). באמצעות וואטסאפ לעסקים תוכלו לפתוח חשבון באפליקציה המכיל את: פרטי העסק, שעות הפעילות, כתובת העסק, אתר האינטרנט, עיצוב הלוגו (תמונת פרופיל), אימייל עסקי ועוד. יתרון נוסף וחשוב מאוד שיש לוואטסאפ העסקי על פני הוואטסאפ הרגיל הוא שניתן ליצור את החשבון באמצעות מספר הטלפון הקווי של העסק במקום מספר הטלפון הסלולארי

1. שימוש ברשימות תפוצה בווטסאפ: אתם חייבים לדעת שניתן להקים רשימת תפוצה בווטסאפ; הקמת רשימה מאפשרת לנו לשלוח הודעה לאנשי קשר רבים, ובלחיצה אחת.
לא מעט בעלי עסקים זיהו לאחרונה את הפוטנציאל שקיים בשליחת עדכונים לרשימות תפוצה (לרשימה של לקוחות, לרשימה מכרים וחברים, לרשימה של משתתפים בקבוצת הנטוורקינג שלנו וכו’); העדכונים הם מגוונים: סקירה של הצלחה פרסום מוצר חדש / קישור לנכס דיגיטלי מניב שהם יצרו ופורסם באתר פופולרי/ ברכת חג שמח ועוד.
2. הקמת קבוצות ווטסאפ ייעודיות בניהול של מקצוען : אני משוכנע שאתם חברים בלא מעט קבוצות (חלקן קבוצות המיועדות לתחום התמחותכם ); לעומתכם, יש לא מעט קולגות שמנהלים (והקימו) קבוצות בווטסאפ כדי לחזק את המוניטין שלהם כמובילים בתחומם או כדי לקבל יותר פניות מלקוחות פוטנציאליים

וואטסאפ

  • 24 בפברואר 2009
  • קליפורניה
  • מפתחים: יאן קום, בריאן אקטון
  • בעלים: פייסבוק

הויקפדיה הגדירה

וואטסאפ הוא יישומון ותוכנה חינמית להעברת מסרים מידיים, תמונות, מסמכים, קטעי וידאו וקול. היישום פותח על ידי חברתו וואטצאפ "WhatsApp", שהוקמה ב-24 בפברואר 2009 על ידי יאן קום ושותפו בריאן אקטון, ונמצא בבעלות חברת פייסבוק שרכשה ב-2014 את החברה תמורת 19 מיליארד דולר במזומן ובמניות. השם באנגלית
"WhatsApp" הוא משחק מילים, השם למעשה
היישום מעוצב בצורה שונה בכל מערכת הפעלה אך בכל אחת קיימים אותם המסכים: מסך לרשימת הצ'אטים (עם קבוצות או עם עמיתים בודדים), מסך להוספת "סטטוס", מסך ליצירת שיחה עם איש קשר ואפשרות לפתיחת קבוצה, לשידור מסר, לעריכת פרופיל המשתמש ולהגדרות. היישום תומך בשפות רבות, ומגרסה 2.7 הוטמעה השפה העברית ביישום. "וואטסאפ" עושה שימוש בזמן המאפשר לבדוק מתי הייתה הפעם האחרונה בה משתמש היה מחובר. בעוד שניתן לבטל מאפיין זה בכל הפלטפורמות (ביטול האפשרות מונע מלראות את חותם הזמן של משתמשים אחרים), בנוסף יש אפשרות להשתמש בסטטוס ובתמונה אישית. שימוש נרחב נעשה דרך קבוצות "וואטסאפ" שבו מספר משתמשי "וואטסאפ" (עד 256 משתמשים) משתתפים בצ'אט אחד.

לעניינו:
Whatapp-B – וואצסאפ עסקי
איך ניתן לקדם את העסק באמצעות היישומון?
וואטסאפ היא אחת האפליקציות המובילות בארץ ולמי שפספס הם השיקו אפליקציה נוספת שמיועדת לבעלי עסקים ונקראת וואטסאפ ביזנס
(WhatsApp Business). באמצעות וואטסאפ לעסקים תוכלו לפתוח חשבון באפליקציה המכיל את: פרטי העסק, שעות הפעילות, כתובת העסק, אתר האינטרנט, עיצוב הלוגו (תמונת פרופיל), אימייל עסקי ועוד. יתרון נוסף וחשוב מאוד שיש לוואטסאפ העסקי על פני הוואטסאפ הרגיל הוא שניתן ליצור את החשבון באמצעות מספר הטלפון הקווי של העסק במקום מספר הטלפון הסלולארי

שימוש ברשימות תפוצה בווטסאפ: אתם חייבים לדעת שניתן להקים רשימת תפוצה בווטסאפ; הקמת רשימה מאפשרת לנו לשלוח הודעה לאנשי קשר רבים, ובלחיצה אחת.
לא מעט בעלי עסקים זיהו לאחרונה את הפוטנציאל שקיים בשליחת עדכונים לרשימות תפוצה (לרשימה של לקוחות, לרשימה מכרים וחברים, לרשימה של משתתפים בקבוצת הנטוורקינג שלנו וכו’); העדכונים הם מגוונים: סקירה של הצלחה פרסום מוצר חדש / קישור לנכס דיגיטלי מניב שהם יצרו ופורסם באתר פופולרי/ ברכת חג שמח ועוד.
2. הקמת קבוצות ווטסאפ ייעודיות בניהול של מקצוען : אני משוכנע שאתם חברים בלא מעט קבוצות (חלקן קבוצות המיועדות לתחום התמחותכם ); לעומתכם, יש לא מעט קולגות שמנהלים (והקימו) קבוצות בווטסאפ כדי לחזק את המוניטין שלהם כמובילים בתחומם או כדי לקבל יותר פניות מלקוחות פוטנציאליים.