• 24 בפברואר 2009
  • קליפורניה
  • מפתחים: יאן קום, בריאן אקטון
  • בעלים: פייסבוק

הויקפדיה הגדירה את פייסבוק :
"פייסבוק ( בתרגום חופשי לעברית: "ספר פנים") הוא אתר אינטרנט המופעל על ידי חברת פייסבוק האמריקאית. האתר מהווה את הרשת החברתית המקוונת הגדולה בעולם, והוא זמין ביותר משבעים שפות. ביוני 2017, דיווחה החברה על כשני מיליארדי חברים הרשומים באתר, כש-800 מיליון מהם פעילים בתדירות יומיומית על פי חברת דירוג האתרים אלכסה, פייסבוק הוא האתר השביעי הנצפה ביותר באינטרנט ברחבי העולם ומקום שלישי בישראל
האתר הוקם על ידי מארק צוקרברג, אדוארדו סברין, דסטין מוסקוביץ', כריס יוז ואנדרו מקקולום (אנ'), בהיותם סטודנטים באוניברסיטת הרווארד, ב-4 בפברואר 2004. בבעלות צוקרברג 28.2% ממניות החברה. תחילה התאפשר רק לסטודנטים מהרווארד להצטרף לרשת, אך ב-11 בספטמבר 2006 היא נפתחה לשימוש כלל הציבור.
שם האתר נובע משמו של הספר המקובל במכללות ובאוניברסיטאות, המכיל את תמונות הסטודנטים, והמחולק להם בשנתם הראשונה באקדמיה, על מנת שהסטודנטים החדשים יוכלו להכיר טוב יותר איש את רעהו. ספר זה מכונה "Face Book" ("ספר פנים").

אנחנו בmark the market פשוט אוהבים להגדיר אותה כרשת החברתית הגדולה בעולם עם מס' ערוצים מרכזיים:
פייסבוק ,אינסטרגרם , וואטסאפ, פייסבוק מסנג'ר,

ערוצי הפרסום כשלעצמם הם מפלצתיים ובהם מס' דרכים למרקר לכם את המרקט :
דף עסקי – -דף אוהדים – שיתוף תכנים ויצירת אינטראקציה עם הקהל שעוקב אחריכם בפייסבוק. מבוסס על יצירת תכנים ויראליים ובעלי ערך ומתן מענה שוטף לפניות הגולשים.
יצירת קהלים- קבוצות עפ"י השתייכות מגדרית,נישתית, תחומי עניין וכדו'

קמפיינים:

סוגי הקמפיינים משתנים ומתווספים בהתאם למטרות הפרסום לנראות על גבי המסכים השונים לפעילות המפרסם ואופי האסטרטגיה המרכזיים שבהם מוצגים כאן לפניכם :
הגדלת תנועה לאתר – קמפיין שמתמקד בהפצת תכנים ומידע רלוונטי מהאתר שלכם לקהלי יעד רלוונטיים.  המטרה: הגדלת תנועה לאתר ובהמשך הפיכה של התנועה למכירות.  בחיים לא הכל חייב להסתכם במכירה. בבנייה נכונה של אסטרטגיה שיווקית, לפעמים צריך לרכוש קודם כל את אמון הלקוחות ורק אז לנסות למכור להם!   הגדלת תנועת הגולשים מהפייסבוק לאתר גם משפיעה לאורך זמן על קידום האתר בגוגל
מודעות קרוסלה – מחפשים דרך לפנות לאותו קהל עם כמה מסרים שונים?  קמפיין מודעות קרוסלה מאפשר לכם לפנות לקהל שלכם בדרך ויזואלית ואפקטיבית במיוחד שמייצרת המרות רבות.המודעות מופיעות כסדרה של תמונה עפ"י הגדרות ואפיוני המפרסם,
מודעות לידים – פייסבוק מאפשרת לנו לבנות קמפיין מודעות אפקטיבי במיוחד שחוסך את ההפניה של הגולש לאתר. למעשה, לאחר הקלקה על מודעת הפרסום שלכם – אוטומטית נפתח טופס לידים שמבקש מהגולש לאשר את הפרטים שלו (שם,מייל,טלפון של המשתמש שכבר יש לפייסבוק גישה אליהם).  מדובר בתהליך קצר ומהיר יותר – שמניסיון עשוי להגדיל משמעותית את כמות הלידים ולהוריד את המחיר לליד.
קופונים – Facebook Offer מציע לכם הזדמנות לקדם את העסק שלכם באמצעות קופונים והצעות מיוחדות אשר ניתנות לרכישה אונליין.
רימרקטינג – לדעת משווקים רבים, השיטה האפקטיבית והיעילה ביותר לפרסום כיום.  פרסום רימרקטינג מאפשר לכם "לרדוף" אחרי גולשים שהיו באתר ובדפי הנחיתה שלכם.  כך אתם פונים לקהל שכבר מכיר אתכם והסיכוי למכירה גבוה יותר.
היתרון הגדול ביותר של פייסבוק הוא פילוח הקהל -מירקור של המרקט עפ"י מאפיינים אינסופיים:
מגדר – זכר / נקבה,גיל, מיקום גאוגרפי, תחומי עניין של הפרופילים השונים ,סטאטוס, השכלה, בניית קהלים מותאמים אישית (לפי email.מס' טלפון,) בנוסף לזאת פייסבוק מאפשרת לכם לאשר לה למצוא קהל דומה לקהל היעד שלכם עושה רושם שגם היא מעוניינת למרקר את המרקט

מס' עובדות שלא ידעתם על פייסבוק:
הפלטפורמה של פייסבוק היא פלטפורמת PUSH .
פייסבוק מחזיקה את השלט אין לכם באמת יכולת לשלוט על הפיד שלכם.
פייסבוק חובבת תמונות אותנטיות במידה ויתערבו לה יותר מדי בתמונה היא תסרב להעלות אותה.
יכולת הגלילה היומית של פרופיל היא כגובה פסל החירות 93 מ'.
ככל הנראה יצאתם לבדוק את עובדה 4 בגוגל
(פייסבוק שונאת שיוצאים מהרשת שלה)
וגיליתם שעובדה זו נכונה.

פייסבוק

  • 24 בפברואר 2009
  • קליפורניה
  • מפתחים: יאן קום, בריאן אקטון
  • בעלים: פייסבוק

הויקפדיה הגדירה את פייסבוק :
"פייסבוק ( בתרגום חופשי לעברית: "ספר פנים") הוא אתר אינטרנט המופעל על ידי חברת פייסבוק האמריקאית. האתר מהווה את הרשת החברתית המקוונת הגדולה בעולם, והוא זמין ביותר משבעים שפות. ביוני 2017, דיווחה החברה על כשני מיליארדי חברים הרשומים באתר, כש-800 מיליון מהם פעילים בתדירות יומיומית על פי חברת דירוג האתרים אלכסה, פייסבוק הוא האתר השביעי הנצפה ביותר באינטרנט ברחבי העולם ומקום שלישי בישראל
האתר הוקם על ידי מארק צוקרברג, אדוארדו סברין, דסטין מוסקוביץ', כריס יוז ואנדרו מקקולום (אנ'), בהיותם סטודנטים באוניברסיטת הרווארד, ב-4 בפברואר 2004. בבעלות צוקרברג 28.2% ממניות החברה. תחילה התאפשר רק לסטודנטים מהרווארד להצטרף לרשת, אך ב-11 בספטמבר 2006 היא נפתחה לשימוש כלל הציבור.
שם האתר נובע משמו של הספר המקובל במכללות ובאוניברסיטאות, המכיל את תמונות הסטודנטים, והמחולק להם בשנתם הראשונה באקדמיה, על מנת שהסטודנטים החדשים יוכלו להכיר טוב יותר איש את רעהו. ספר זה מכונה "Face Book" ("ספר פנים").

אנחנו בmark the market פשוט אוהבים להגדיר אותה כרשת החברתית הגדולה בעולם עם מס' ערוצים מרכזיים:
פייסבוק ,אינסטרגרם , וואטסאפ, פייסבוק מסנג'ר,

ערוצי הפרסום כשלעצמם הם מפלצתיים ובהם מס' דרכים למרקר לכם את המרקט :
דף עסקי – -דף אוהדים – שיתוף תכנים ויצירת אינטראקציה עם הקהל שעוקב אחריכם בפייסבוק. מבוסס על יצירת תכנים ויראליים ובעלי ערך ומתן מענה שוטף לפניות הגולשים.
יצירת קהלים- קבוצות עפ"י השתייכות מגדרית,נישתית, תחומי עניין וכדו'

קמפיינים:

סוגי הקמפיינים משתנים ומתווספים בהתאם למטרות הפרסום לנראות על גבי המסכים השונים לפעילות המפרסם ואופי האסטרטגיה המרכזיים שבהם מוצגים כאן לפניכם :
הגדלת תנועה לאתר – קמפיין שמתמקד בהפצת תכנים ומידע רלוונטי מהאתר שלכם לקהלי יעד רלוונטיים.  המטרה: הגדלת תנועה לאתר ובהמשך הפיכה של התנועה למכירות.  בחיים לא הכל חייב להסתכם במכירה. בבנייה נכונה של אסטרטגיה שיווקית, לפעמים צריך לרכוש קודם כל את אמון הלקוחות ורק אז לנסות למכור להם!   הגדלת תנועת הגולשים מהפייסבוק לאתר גם משפיעה לאורך זמן על קידום האתר בגוגל
מודעות קרוסלה – מחפשים דרך לפנות לאותו קהל עם כמה מסרים שונים?  קמפיין מודעות קרוסלה מאפשר לכם לפנות לקהל שלכם בדרך ויזואלית ואפקטיבית במיוחד שמייצרת המרות רבות.המודעות מופיעות כסדרה של תמונה עפ"י הגדרות ואפיוני המפרסם,
מודעות לידים – פייסבוק מאפשרת לנו לבנות קמפיין מודעות אפקטיבי במיוחד שחוסך את ההפניה של הגולש לאתר. למעשה, לאחר הקלקה על מודעת הפרסום שלכם – אוטומטית נפתח טופס לידים שמבקש מהגולש לאשר את הפרטים שלו (שם,מייל,טלפון של המשתמש שכבר יש לפייסבוק גישה אליהם).  מדובר בתהליך קצר ומהיר יותר – שמניסיון עשוי להגדיל משמעותית את כמות הלידים ולהוריד את המחיר לליד.
קופונים – Facebook Offer מציע לכם הזדמנות לקדם את העסק שלכם באמצעות קופונים והצעות מיוחדות אשר ניתנות לרכישה אונליין.
רימרקטינג – לדעת משווקים רבים, השיטה האפקטיבית והיעילה ביותר לפרסום כיום.  פרסום רימרקטינג מאפשר לכם "לרדוף" אחרי גולשים שהיו באתר ובדפי הנחיתה שלכם.  כך אתם פונים לקהל שכבר מכיר אתכם והסיכוי למכירה גבוה יותר.
היתרון הגדול ביותר של פייסבוק הוא פילוח הקהל -מירקור של המרקט עפ"י מאפיינים אינסופיים:
מגדר – זכר / נקבה,גיל, מיקום גאוגרפי, תחומי עניין של הפרופילים השונים ,סטאטוס, השכלה, בניית קהלים מותאמים אישית (לפי email.מס' טלפון,) בנוסף לזאת פייסבוק מאפשרת לכם לאשר לה למצוא קהל דומה לקהל היעד שלכם עושה רושם שגם היא מעוניינת למרקר את המרקט

מס' עובדות שלא ידעתם על פייסבוק:
הפלטפורמה של פייסבוק היא פלטפורמת PUSH .
פייסבוק מחזיקה את השלט אין לכם באמת יכולת לשלוט על הפיד שלכם.
פייסבוק חובבת תמונות אותנטיות במידה ויתערבו לה יותר מדי בתמונה היא תסרב להעלות אותה.
יכולת הגלילה היומית של פרופיל היא כגובה פסל החירות 93 מ'.
ככל הנראה יצאתם לבדוק את עובדה 4 בגוגל
(פייסבוק שונאת שיוצאים מהרשת שלה)
וגיליתם שעובדה זו נכונה.